sluiten
Biszer

Aanmelden

Kies hieronder een willekeurige gebruikersnaam en wachtwoord en vul uw e-mailadres in. Hiermee bewaren we al uw bewerkingen en schermen de gemaakte advertentie(s) af voor anderen.
U gaat hiermee geen enkele verplichting aan.




* is een verplicht veld
sluiten
Biszer

Inloggen

Log hieronder in om verder te gaan.
Klik hier als u het wachtwoord vergeten bent.

Heeft u nog geen toegangscode? Ga dan naar aanmelden.



Hoe bepaal ik het DNA van mijn bedrijf?

Om te bepalen hoe uw bedrijf of instelling moet communiceren met uw doelgroep is het belangrijk te weten wat het DNA van uw bedrijf is. U moet gaan zoeken naar de kernwaarden van uw dienst of product. Het in kaart brengen van de identiteit kan op verschillende manieren gebeuren. Wij kunnen u hierbij helpen en zoeken samen met u naar de kernwaarden en het gewenste imago.

We hebben speciaal voor dit doel een creatieve onderzoeksmethode ontwikkeld. Door deze tests op verschillende momenten met verschillende groepen uit te voeren wordt het DNA duidelijk in beeld gebracht.

De identiteit van uw bedrijf kan alleen zuiver worden vastgesteld samen met de mensen die het bedrijf vormen.
Een belangrijk onderdeel is te zoeken wat u wel en wat u niet wilt uitstralen. Daarbij is het belangrijk te weten hoe uw doelgroep naar u kijkt. Het onderzoek duurt een dag en wordt het liefst op een nutrale locatie gehouden.

Via beelden en vragen komen allerlei zaken aan bod. De resultaten hiervan worden naderhand uitgewerkt in een rapport. In dit rapport komt onder andere te staan wie u bent, de tone of voice, tone of image, de hindernissen en een helder advies hoe u verder kunt.
Aan de hand van het DNA kan uiteindelijk een juiste koers bepaald worden voor de verschillende communicatiemiddelen.

Meer weten? Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende presentatie en uitleg van onze werkwijze.

Meer tips.

Winkelmandje

Uw winkelmandje bevat geen items.

Tips